مصاحبه آرشیو خبر ها
ما در 15 دیدار اخیر خود در این بازی ها تنها یک بازی را واگذار کرده ایم

ما در 15 دیدار اخیر خود در این بازی ها تنها یک بازی را واگذار کرده ایم

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه معتقد است یوونتوس به مسیر قهرمانی بازگشته است و باشگاه در ژانویه تنها به دنبال استفاده از فرصت ها خواهد بود.

بیانکونری در بازی های ابتدای فصل مشکلاتی پیدا کرده بود، اما با چهار برد متوالی حالا به رتبه ی پنجم جدول صعود کرده اند.

ماروتا در مصاحبه با Radio Sportiva گفت: " برنده شدن در بازی سوپرکاپ و صعود از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان به ما اعتماد به نفس کافی را برای ادامه ی فصل همراه با سرمربی آلگری داده است، سرمربی تحت حمایت کامل باشگاه قرار دارد."

" از اعتماد به نفس کامل برخوردار هستیم، تاریخ اخیر تیم به ما می گوید ما چندین بازیکن در اختیار داریم که تجربه ی حضور در فتح چهار اسکودتوی متوالی را دارند، همچین حضور سرمربی به ما این امکان را داد که به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم."

" او تنها در فصل گذشته به ما ملحق شد، اما اثبات کرد که دارای کیفیت فوق العاده ای است."

" باید بگویم فتح چهارمین اسکودتوی متوالی، پیروزی در فینال کوپا ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان در یک فصل موفقیتی است که به ندرت اتفاق می افتد."

" آلگری می خواست ما توانایی گفتن این را داشته باشیم که در فرآیند پیشرفت در لیگ قهرمانان هستیم و با نتایج مفیدی که گرفتیم در حال انجام دادن این امر هستیم."

" ما در 15 دیدار اخیر خود در این بازی ها تنها یک بازی را واگذار کرده ایم که موضوع بسیار خوبی است. در فصل اخیر مشکلاتی در لیگ داشته ایم، ولی حالا با چهار برد متوالی به مسیر قهرمانی بازگشته یم."

امروز شایعاتی مربوط به علاقه ی یوونتوس به جذب روبرتو سوریانو هافبک سمپدوریا به منظور تقویت خط میانی منتشر شد:

" تلاش کردن و بازگشت بازیکنان مصدوم اهمیت زیادی دارد، 24 بازیکن می توانند نیازهای یک مربی را برآورده کنند."

" ما تأثیر غیبت بازیکنان در خط میانی را احساس کردیم، اما ما در ژانویه تنها در صورتی که فرصت مناسبی پیش آید دست به کار خواهیم شد."

" در صورتی که فرصت مناسب پیش آید، از آن استفاده خواهیم کرد، اما انجام کاری خارق العاده در ژانویه بسیار سخت است."

شایعاتی در مورد خروج روگانی از تیم در ژانویه شنیده می شود، اما ماروتا اطمینان می دهد که فرصت بازی کردن به این بازیکن جوان خواهد رسید.

" از این که بازیکنی مانند او در اختیار داریم بسیار خوشحال هستیم."

" او در جایگاه خود عنوان یک قهرمان را در اختیار دارد، نباید چیزی را به او تحمیل کنیم. او نماینده ی روح باشگاه است، حس تعلق به اینجا و فرصت بازی در لیگ قهرمانان را در اختیار دارد."

" روگانی در سال های آینده به بازیکن اصلی تیم تبدیل خواهد شد. فرصت های او نیز از راه خواهند رسید."

آلوارو موراتا از 8 ژانویه در ترکیب ابتدایی تیم حضور نداشته است و ماروتا اطمینان می دهد که هیچ مشکلی از طرف سرمربی با این بازیکن 23 ساله وجود ندارد.

"این که در حال حاضر موراتا فرصت کافی داده نمی شود مربوط به تصمیمات سرمربی تیم است. هیچ فردی حتی آلگری در مورد کیفیت بالای او هیچ شکی ندارد و سرمربی همیشه او را تحسین می کند."

" باید در این مورد صبور باشیم، رقابت های زیادی از راه خواهند رسید."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: